Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(Borlänge Tidning)
Ridsporten i Borlänge kan få sig ett ordentligt lyft om det vill sig väl.Detta då ytterligare ett ridhus planeras vid Borlänge ridcentrum i Lerbäcken.
- Det skulle innebära en rejäl kvalitetshöjning inom Borlänges ridsport, säger ridcentrums ägare Stefan Örnefeldt.
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag ser egentligen inga större problem med att folk köper korsningar av små sällskapsraser, typ bichonraserna, förutom just att det inte...
Ekonomi & Juridik Jo om man gör veterinärbseiktning så vet man men annars inte. Jag bara spånar lite men det kanske inte är så vanligt att det fifflas med...
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...