JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Södra Dalarnes Tidning)
Det råder för närvarande stiltje kring Leksands ridklubbs planer på byggande av ett fullstort ridhus. Ett projekt som är lite av ett avgörande för klubbens framtid. - Jag hoppas det ska lösa sig annars får vi klappa igen, säger klubbens ordförande Tina Larsson.
http://www.sodran.com/artikel.asp?id=1477238
Moderator
Hästnyheter
(Motala Tidning)
Nykyrka ridklubb vill bygga ett nytt ridhus. Ritningar och ekonomisk kalkyl ska jobbas fram och beslut tas vid...
Hästnyheter
(Borlänge Tidning)
Först Ejendals Arena och sedan gymnastikklubbens Sparbankshall. En storsatsning till är på gång. Leksands ridklubb...
Hästnyheter
(Arbetarbladet)
Högbo ridklubb tog ett steg närmare ett förverkligande av planerna på att bygga ett nytt ridhus vid Nyhem när klubben i...
Hästnyheter
(Nerikes Allehanda)
Gyttorps ridklubb har långt gångna planer på ett nytt ridhus. I vinter arbetar styrelsen med att hitta finansiering...
Valp 2025
Övr. Hund Jag vet att du har björnkoll på det mesta. Men påminner bara - att det inte är tillåtet med lösa hundar i skogen under den här årstiden...
tanten
1 minut sedan
Svar: 839
Visningar: 59 468
Hund
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Min gamla veterinär hade väldigt gott om skräckistorier om skadade huskies som haft tråkigt/separationsångest och skadat både sig själva...
Migo
12 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 141
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jadu. Jag fattar inte... Och inte ens ekonomiskt tänkte säljaren (vilket idioter ändå brukar lyckas göra). Den här kampfisken var till...
Red_Chili
Idag kl 20:14
Svar: 1 369
Visningar: 40 637
Djur
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård När min häst hade ringorm kliade han sig inte, det gjorde inte hans hagkompis heller.
parellikusken
20 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 44
Vård
Bildtråd
Gnägg Under dagens långpromenad mötte vi en kvinna som hade en hund av samma ras som mig, så vi stod och pratade lite. Sen utbrast hon ”det...
Emuliiaa
23 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning En 3-årig rätt ohanterad ponny är väl väldigt mycket enklare än en 3-årig rätt ohanterad häst på 170cm? Storleken har betydelse 😉 vi har...
Emuliiaa
27 minuter sedan