JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt svenskt rekord av Järvsöfaks
Moderator
Hästnyheter
Det blev nytt svenskt rekord i kürfinalen på EM i Riesenbeck, Tyskland, när Therese Nilshagen och Dante Weltino OLD belönades med 86,132...
Hästnyheter
Obesegrad före finalen – och obesegrad efter. Coin Perdu var magnifik när han lattjade hem Svensk Uppfödningslöpning på ett nytt svenskt...
Hästnyheter
Cruzado dela Noche fortsätter att övertyga. I Najos Minne slog han inte bara Uncle Lasse – utan även det svenska rekordet. ...
Källa /...
Hästnyheter
Distansryttaren Sara Henriksson styr på söndag kosan ner mot Samorin i Slovakien.
För första gången i karriären ska hon tävla på...
Hund som släpper små bajskluttar här och där
Hundhälsa Har du testat enkla receptfria alternativ?
Fortiflora, pulver som man strör över maten. Eller Canicure pasta man trycker in i munnen...
tanten
4 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 127
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Hahahaha behöver ju få utlopp för energin inne om hon inte får det ute, likadant med vår nyligen fyllda 3 åring 😅. Kanske ligger lite i...
Fjordfrälst
18 minuter sedan
Svar: 1 149
Visningar: 60 761
Katt
Diskbråck
Hundhälsa Min hund har diskbråck. Hon har haft det nu i 5 år typ (eller 4?). Jag sköter det genom smärtlindring, kiropraktor, träning och ljusterapi.
Hippocampus
34 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 43
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Usch va dyrt de har blivit å ha ut veterinär :(.
Hade ut distriktsveterinärerna på en söndagskväll, de gav hästen sedering, petade å...
Tossa90
4 minuter sedan
Svar: 821
Visningar: 64 138
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag vet. Du kan importera en från Irland. Jag kan skicka länk 😇 När den är i Sverige och vetbes ua kan jag köpa den av dig 😅
(Hjälper...
Alexandra_W
29 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Hittade dom sovandes i kvällssolen när jag var ut vid 19-tiden i kväll.
Hr blåst massor i dag så nu när det lugnat sig lite passade de...
Kristall10
33 minuter sedan