Nytt träningsredskap

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Giantchill
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 235
Sv: Nytt träningsredskap

Vänta bara snart har vi sådana på tävlingsbanorna. Tycker faktiskt att kuskarna är värd en bättre arbetsmiljö! :rofl:

Jamen herregud!!:rofl:
Fast hästen såg ju glad ut iofs:angel:

MÅSTE vara en amerikansk uppfinning!

Som nån skrev i länken; Hur lång bromssträcka har den, jag lovar att min häst kan stanna innan man hinner blinka, kul å få en batmobile i rumpan:crazy:

Styr man hästen något när man kör med den tro? I så fall skulle den kunna revolutionera träningen på gården hemma något enormt... ;)

Styr man hästen något när man kör med den tro? I så fall skulle den kunna revolutionera träningen på gården hemma något enormt... ;)

Den är ju helt sjuk när man tittar närmare :angel:
Man styr med ratt... och rycktussarna har man nu placerat i närborrarna och i munnen på hästen :eek::rofl:.
Måste bli svårt för domarna att se om hästen passgångar eller travar.:cool:

*Skyndar mig till telefonen och beställer en innan de tar slut.*

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: Lingon
·
Hästhantering Det här är egentligen inget stort, men jag brukar träna en häst för hand. Jag har växt ur henne och kan inte rida henne längre, men...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Edla
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: warg
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V