ÖB´s regntäcken...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lois_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 435
Sv: ÖB´s regntäcken...

Vilka märken på regntäcken är "bra"? Jag är nybörjare på täcken....

Jag köpte ett ofodrat regntäcke till lilla ponnyn och det fungerar utan problem. Billigt och bra. Likaså Börjes regntäcken. De är inte alls dyra och är jättebra. Priset avgör inte om varan är bra eller dålig.

Nu förtiden finns det många billigare täcken som är helt ok, från Börjes, Hööks, Ullared mm. Men ska jag rekommendera ett som jag tycker är riktigt bra så är det amigos regntäcke. Perfekt passform, har aldrig hamnat på sniskan, har hållt hästen torr men är samtidigt väldigt luftigt på sommaren.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 834
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka