Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle tagit det som en rolig grej, jag har såpass bra självkänsla att jag bara skulle skrattat åt det!
Fattar inte varför man alltid ska vara en bitterfitta för att bevisa att man minsan inte alls är en bimbo?
Jag vet att jag ser bra ut OCH är smart så jag behöver inte hävda mig åt något av hållen, folk både ser och märker detta ändå.
Nästa gång du råkar ut för något liknande är du förhoppningsvis lite mer förberedd - och vet från början att det inte är "ditt fel".
Jag skulle tagit det som en rolig grej, jag har såpass bra självkänsla att jag bara skulle skrattat åt det!
Fattar inte varför man alltid ska vara en bitterfitta för att bevisa att man minsan inte alls är en bimbo?
Jag vet att jag ser bra ut OCH är smart så jag behöver inte hävda mig åt något av hållen, folk både ser och märker detta ändå.
För att om du hade varit trygg i dig själv hade du inte ens behövt skapa tråden.
Det är det som är så märkligt, att jag visste att det inte var mitt fel. Ändå började jag ifrågasätta mig själv.
För att om du hade varit trygg i dig själv hade du inte ens behövt skapa tråden.
Ja, du tänker så. Nja, jag är inte helt igenom trygg i mig själv, men mitt liv funkar bra ändå. Den här händelsen var lite utanför det vanliga, tycker jag nog, just för att den inte gick att bemöta.
Förresten, jag tror inte att någon människa är helt igenom trygg.
Ville mer få fram att det är ju just det som tyder på din osäkerhet.
Det är det som är så märkligt, att jag visste att det inte var mitt fel. Ändå började jag ifrågasätta mig själv.
(...) jag hade velat läsa "Och då slängde jag bara med håret och gav honom värsta leendet och då blev han asgenerad och jag vann" TYP!![]()