JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Distans
Trådstartare
Trådstartare
Taz
Startdatum
Startdatum
28 Mar 2004
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 231
Hejsan!
Är det obligatoriskt att ha säkerhetsväst när man tävlar distans??
Okej tack för ditt svar
Det är ju inte obligatoriskt. Numer finns det ju riktigt sköna västar. Min Racesafe väger inte mer än en fleecetröja och är superskön att rida i. Har alltid väst när jag rider. Känner mig naken utan! Ramlade av för ett tag sedan och slog sönder hjälmen, fick en förskjutning av en ryggkota och höften sned. Det var inget jättefall utan bara rakt ner i isen. Tänk vad som kunnat hänt utan väst!
Lantbruksdjur
Jag fick ett plötsligt behov av att få veta om det är någon här som har en åsna hemma? Vill ni presentera den? Bild är obligatoriskt 😍
Övr. Hund
Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist!
Bild...
2
3
4
Hundavel & Ras
Såg precis att det från och med nästa år blir obligatoriskt att genomföra test av andningen på mops samt engelsk och fransk bulldogg...
2
Utrustning
Racesafe säkerhetsväst!
Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
Igår kl 23:28
Svar: 1 562
Visningar: 132 980
Djur
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Är det här en röd? Isåfall tog det mig 30 sekunder att hitta på blocket.
Nota
Igår kl 23:19
Svar: 47
Visningar: 3 854
Hund
Tråden för spår
Hundträning I bruksspåret kan de både apportera apporten och ha en passiv markering (sitt, ligg eller frys). Vad man väljer är olika. En del väljer...
Brie
Igår kl 22:35
Svar: 554
Visningar: 46 550
Hund