Obs!!trollhÄttan!

Sv: Obs!!trollhÄttan!

Nä jag vet!! har inte heller fått nått svar!! Men jag skrev i deras Gästbok om det å fick ett svar att dom håller på å pussla ihop allt så dom återkommer med svar! men jag tror att alla som anmält sig till att rida på lördagen får göra det, och det blir säkert på e.m för det har det vart förut nätr jag ridit där iaf!!;)

Åh, vad trött jag blir. Mailade och fick inget svar, mailade igen och fick svaret snabbt men hade ingen möjlighet att kolla det förrän nu. Trodde att jag var tydligen över att jag måste få rida sent om jag ska rida på lördagen, men tydligen tror de att jag ska hinna åka 7 h och vara klar för att rida dressyren tre. :confused:

Nej va segT!! då får du ju åka skit tidigt ändå ju...:crazy:
Själv ska jag starta 13:30 ...men sen tar det ju bara 20 min dit....

Blir faktiskt lite irriterad när de fått mina nummer och visste att jag inte hade någon möjlighet att kolla mailen förrän nu. Har räknat lite snabbt och om jag ska hinna måste vi åka från stallet ca 5-6 på morgonen och då ska vi hunnit packa och lastat och hästarna ätit. Jag gör det bara inte.
Novali01 är så underbart snäll och har erbjudit övernattning och i sådana fall kan vi åka redan på fredagen.

Nä hur roligt e det att behöva åka så tidigt...nmär du redan vart schysst och ställt upp att rida på lördagen och förklarart hur läget e!! Jaja men blir det att du får åka fredag istället nu då??

Ska höra om det går att efteranmäla sig till Lättklassen, isf ska jag och Ofelia debutera lätt där. Någon som har varit där? Hur är banan?

Javisst? Har du inte sett mig i listan? Klass 2. Lille skimmeln ska springa fort i terrängen denna gången....är trött på fios tidsmobbning på oss!:angel:

Pinsamt nog vet jag inte ens vad du heter..
klass 2 då är vi ju konkurenter

Mina hästar heter Loriot(Han är gul) och Frigg

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 784
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig... 2
Svar
22
· Visningar
6 406
Senast: LaMagia
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 809
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 686
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka