Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför kan jag bara klistra in länkar? Inte infoga foton.
Därför att du är helt otekniskt kass och okunnig![]()
Ja, man har ju förstått att du besitter en, i det närmsta, omänsklig ryttarförmåga!
![]()
Därför att du är helt otekniskt kass och okunnig![]()
Hon är inte stor att rida .... när hon är sig själv, hon är extremt snabb och rapp i benen nämligen är hon nervös och trycker emot ja då är det nästan omöjligt så det är tur att jag är så skicklig![]()
Självklart , annars hade inte en viss skimmel stått i mitt stall nu![]()
Efter att igår bevittnat hur du fullständigt demolerat en löjligt låg hoppbana så har skimmeln nu under natten förflyttat sig hem igen....kom igen när du tagit en kurs i hur man hoppar ÖVER hinder och sen galopperar vidare efter....![]()
Nåja inte mitt fel att du har en sådan ouppfostrad häst , jag lyckades dock hålla mig till ett nedslag ,hur många nedslag hade du i Falkenberg![]()
8 hinder låg kvar i första rundanKlart han bara hade ETT nerslag i andra runda eftersom min fantastiska korrigerings ridning fick han att skärpa till sig , den skulle du behövt i falkenberg ... hehe
Tror att det var fler som hade nedslag på sina hästar trots duktiga korrektur ryttare
![]()
Vissa s.k korrigeringsryttare hade i Falkenberg både två nedslag och vägringar...![]()