Och nu funkar inte ljudet heller!

S

Skuggabaldur

Fast nu är det min laptop som krånglar:(. Skulle lyssna på en låt via Windows Media Player och upptäckte att det inte kom nåt ljud alls! Provade att lyssna på nåt på youtube - inget där heller!
Startade om datorn, kollade inställningarna i kontrollpanelen och även i WMP för säkerhets skull, kände på sladdarna - vad mer kan jag göra? Finns det ljudinställningar nån annanstans?
Måste man lämna in datorn nånstans? Det går väl att fixa oftast eller?

Moderator: kollade i gamla trådar om samma ämne, men hittade inte något riktigt svar på vad man gör om det inte funkar trots att sladdarna sitter i...
 
Sv: Och nu funkar inte ljudet heller!

Det är ingen som stängt av högtalaren då?

På min bärbara finns det flera knappar med högtalalarsymbol på :idea:

Eller sänkt volymen MAX?
 
Sv: Och nu funkar inte ljudet heller!

Moderator: kollade i gamla trådar om samma ämne, men hittade inte något riktigt svar på vad man gör om det inte funkar trots att sladdarna sitter i...

Och då måste man starta en ny :confused:

Det går inte att ställa sin fråga i en redan existerande tråd om samma ämne?
 
Sv: Och nu funkar inte ljudet heller!

Kan ju ha kommit åt nån knapp, frågan är vilken... Nä, hittar ingen just nu. Och volymen är på.

Det var det att de handlade inte om samma sak riktigt och skriver jag i en sån svarar ju alla på första inlägget istället, så det blir ingen hjälp. Har försökt innan...

Men tack för svaret:), får försöka leta vidare!
 
Sv: Och nu funkar inte ljudet heller!

Nu funkar det igen!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej! Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Nevermind
·
IT & mobiler En typ ny dator, max 2 månader. Fungerade felfritt tills idag. Det blev strömavbrott och efter det så funkar den inte som den ska...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 515
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp