Och vad tusan är det här för känsla??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså.
Sen jag började jobba har jag sett en kille TVÅ gånger om dagen, i princip varje dag (när jag jobbar och när jag går på pass...) och en dag slog det mig.
Jag KAN inte sluta titta på honom :eek:
Jag trodde det var för att han har såna enorma muskler och tränar hårt 1-2 ggr/dag. D.v.s jag var/är orolig eftersom han också undviker all form av kontakt, att han kanske inte mår så bra liksom. Han har alltid hörlurar på sig så det går liksom inte att säga hej heller, vilket ju annars är självklart när jag jobbar (herrejävlar vad bra det låter "jag jobbar..." :rofl: :D )
Jag tog upp det med min PT, både på fb (Då är det ju "privat" såklart...annars skulle det bli faaan så dyrt :rofl: ) och när jag tränade med henne, så visade jag ju vem det var. Även om hon redan hade förstått det.
Då sa hon "Jag tror du är lite intresserad av honom ;) "
Sååå långt hade jag inte tänkt, jag känner honom inte. Jag har aldrig sagt något (inte ens hej) till honom, jag vet ingenting om honom. Inte ens vad han heter.
Eller ja, nu vet jag att han är jätteblyg och typ 89:a, dvs några år yngre än mig. Jobbar skift och är jättetrevlig när han väl pratar :rofl: (jag har ett mål här, känner jag. Att åtminstone kunna säga HEJ)
Sen dess har jag tänkt mer och mer på det, på honom.
Dagen efter hon hade sagt så där tänkte jag att om han dyker upp får jag väl se om något känns "annorlunda" för då har hon väl lite rätt då kanske.
Men han var inte där. Och det kändes konstigt (eftersom han alltid är det annars) men jag tänkte inte mer på det.
Sen gick jag ner och shoppade lite, när jag kom upp och skulle hämta mina grejer så kom han ut samtidigt som jag gick förbi "herrarnas". Oddsen för det? Jag lär ju ha missat honom precis.
Och då märkte jag det, något kändes annorlunda...:eek:

Så idag när jag skulle dansa var han den första jag såg. Och jag får ju sån jäääääääääääääävla energi på jamen, oftast. Det är så galet så folk antingen smittas eller vill klubba ner mig :rofl:
Men jag funderar på om det skulle kunnat vara pga honom...för han var där ute hela tiden.
Och den här releasen har inte funkat alls förrän idag.

Så, vad faaaan är det här?
Han ÄR snygg. Absolut. (det insåg jag ju nu då...)
Men jag vet inget, jag känner honom inte, jag har aldrig pratat med honom, jag vet inte ens vad han HETER.
Så då kan man la inte känna något? Eller??

Fatta lagom :D
 

Jag vet fortfarande inte vad han heter, men det spelar ingen roll, jag blir i alla fall glad av att se honom :D
(Kanske lite för glad.... :angel: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 297
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 375
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
14
· Visningar
2 455
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp