Bukefalos 28 år!

Också missat vacc. datum!!

miss_kala

Trådstartare
Skulle ha fixat stelkrampssprutan före feb. Det var då 3 år sen senaste. Men glömde så klart..! Har redan gjort om grundvacc. och hoppas slippa göra det igen!

Är det för sent eller kan jag göra det nu!?

//Miss Kala\\
 
Den kan du lugnt ta framöver, 3 år är en rekommendation.. inget krav :)
 
Precis. Vaccinera dock så fort du kan. Normalt sätt täcker en tetanus vaccination mer än 3 år, men man rekomenderar att vacc vart 3:e år just för säkerhetsskull.
 
Åh va skönt, tack båda två!!!! :bow: Fick ångest vid tanken på att behöva göra om grundvacc en gång till!! :crazy:

Kramar

//Miss Kala\\
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
180
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Viva
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp