Odla i emaljerat badkar?

bettysmatte

Trådstartare
Tänkte spara lite pengar och återanvända vårt gamla sittbadkar till att odla i. Det är emaljerat. Borde väl inte vara några problem att odla grönsaker i, tänker jag :) ?
 
Tänkte spara lite pengar och återanvända vårt gamla sittbadkar till att odla i. Det är emaljerat. Borde väl inte vara några problem att odla grönsaker i, tänker jag :) ?

Är nog inga problem, men hur gammalt är det? Finns ett visst sug efter äldre sittbadkar i vissa byggnadsvårdsgrupper.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 466
Trädgård & Växter Jag har en liten dröm att bygga ett växthus inom ett år eller två. Tanken är då ett växthus på mur som delvis funkar att odla lite i men...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: sthu
·
Trädgård & Växter Oklart om det här borde klassas som "trädgård" eller som "matlagning", men; är det någon som testat att odla svamp med någon form av...
Svar
16
· Visningar
1 053
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Går i tankar att skaffa mig en ny mobil. Så jag tänkte att min gamla slänger jag i elektronik på återvinningscentralen. Men sen kom min...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp