Jag har visst blivit arg, men det betyder inte att jag hojer rosten eller pa nagot satt "skaller" pa nagon. Jag "loser" mitt problem. Om det innebar att nagon varit orattvis sa sager jag vad jag tycker till personen och antingen kommer vi da overens eller sa sager jag upp bekantskapen.
Jag blir inte arg pa "makthavare" (lat oss saga Trump) jag tycker han ar vedervardig men om jag blir arg ar det bara jag som lider av det, i stallet arbetar jag aktivt med demokraterna i min stad.
Nar jag inte gillade min chef och tyckte han var orattvis sa jag upp mig. (och fick ett battre job

)
I min varld hjalper det definitiv inte mig att bli arg, det gor for det mesta bara att "motstandaren" far hjalp i sina argument och att den som blir arg och upprord inte mar sa bra av kanslostormen. Jag var runt 19 - 20 ar nar jag insag att en kompis alltid kom langre i alla debatter och argument bara for att hon inte blev arg utan var valdigt lugn och logisk ... sa jag anammade hennes teknik. Det lustigaste var att det inte alls var svart, utan mitt liv blev bara sa mycket enklare.
Just nu ar det nog Paulding County's school opening som is closest to my heart ... even though I would have to drive about 40 hrs to get there. Instead I donated about 500 sek till demokraterna i Paulding county. Och det ar manga fler an jag som gjort det under dagen.
Paulding County school opening