Mina tankar om bukefalos

Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos har haft jätte mycket be tydelse för mig. Så jag tänkte skriva lite om det.
Men ja när jag blev medlem här frånbörjan så var jag som en helt annan person motför nu. Då hade jag inga riktiga vänner även fast jag trodde det men jag fattade sen att dom inte var riktiga vänner.
Men iallafall så sen hände det saker och att jag blev väldigt sjuk och in lagd på sjukhus jätte länge. Och då blev nästan bukefalos detenda som var normalt för mig. Och att jag kunde skriva med andra och bara vara normal. Och då började jag också att lära känna några mera som vänner. Och ganska så många brukade läsa det jag skrev och brydde sig vad JAG skrev som var den första gången som andra än tillexempel mamma och pappa eller lärare gjorde det.
Men ja jag började mera lära känna några då och började att lita på dom och tänkte på dom som mina vänner. Även fast jag kände mig jätte dålig på att ha vänner och att jag inte var värd dom. Men jag försökte iallafall.
Men ja sen hände det endel saker. Och några av dom ville inte vara min vän mera eller att jag inte dög för att få vara deras vän. Och nu kommer jag vara ärlig men jag mådde SKIT DÅLIGT av dom sakerna som hände och hur det blev. Och detena var ett år sen och det är typ nu som jag BÖRJAR att vara okej efter det.
Och då HATADE jag bukefalos för att jag hade lärt känna den personen här och att det kändes som att alla var så falska och att jag var en idiot som litade på NÅN. För att det gjorde FÖR ont som jag inte stog ut med.
Så jag har haft flera pauser från här för att det var för jobbigt och jag inte klarade det. Men nu ett tag så har jag börjat skriva här mera igen och jag har ändrats väldigt mycket motför förut. Tillexempel om hur jag tänker om andra och att jag inte tar åt mig såmycket oftast. Och att jag mera tänker på dom som är snälla och som är värda att jag lägger min tid på dom motför på dom som är elaka med flit.
Och somsagt så ja det finns några personer här som har sårat mig mera motför nästan nån annan har gjort och det kommer kanske alltid vara som ett kniv hugg i magen att se deras namn. Men det finns BRA personer också som några av dom bästa vännerna som jag har haft NÅNSIN. Och jag skulle nog inte ha lärt mig såmycket om många saker och tillexempel vågat stå för hur jag tycker och vågat säga mot andra som jag gör nu ifall det inte var för bukefalos. Och att jag vet att det finns MÅNGA som ÄR snälla också och som vill vara en possitiv skillnad för andra. Och som VILL lyssna på mig och som tycker att JAG har nåt viktigt att skriva om ibland ❤️ Och alla ni gör det ändå värt att skriva här ❤️
 

Föresten dethär kanske låter jätte töntigt. Men vill iallafall skriva det att jag är jätte jätte tack sam till både @emma-vsm och niandra som är mina mera nära vänner och till niandra här på bukefalos som har varit kvar och att ni ville vara mina vänner eller att ni ville skriva med mig även fast jag inte vågade lita på nån på jätte länge. För jag tror påriktigt att jag inte skulle våga försöka lita på nån om det inte var för er och att jag skulle bara tro på att jag inte kan ha vänner och att jag inte duger att vara nåns vän. Så jag är jätte jätte JÄTTE tack sam att ni ändå ville det och att så många här ändå brydde sig om mig och så ❤️
Och jag tror inte att jag skulle våga ha varesig online vänner som var ÄKTA vänner eller irl vänner eller att jag skulle vågat tro på att T vill vara ihop med mig ifall det inte var för alla er ❤️
 
Du är en fantastisk person @EmmaFilippa och jag är glad att du hittade oss här :heart Hur det än är så vill de flesta här väl även om vi kan bråka med varandra mellan varven. Men mår någon riktigt dåligt sluter vi upp bakom denne.

Jag har fått massor av vänner och bekanta här vilket jag är enormt tacksam för. Plus att jag är också glad för att jag fått förmånen att träffa många av dem IRL!
 
Du är en fantastisk person @EmmaFilippa och jag är glad att du hittade oss här :heart Hur det än är så vill de flesta här väl även om vi kan bråka med varandra mellan varven. Men mår någon riktigt dåligt sluter vi upp bakom denne.

Jag har fått massor av vänner och bekanta här vilket jag är enormt tacksam för. Plus att jag är också glad för att jag fått förmånen att träffa många av dem IRL!
Ja dom flesta vill nog det iallafall ❤️
 
Nu har jag tänkt mera på dethär och jag har in sett en sak. Och det är att egentligen så har jag inte såmycket problem med dom som är elaka. Alltså dom som är det helatiden eller kanske har en taskig attityd om andra och så. Utan sånt bryr jag mig oftast inte om så jag tar inte åt mig det såmycket.
Men det som jag INTE är bra på det är dom som heltplötsligt bara ändrar sig. Så att först så litar man på dom jätte mycket kanske mest av dom online vännerna man har. Och sen så kanske man berättar nåt och då är man för dålig eller äcklig eller dum så duger man inte att vara dens vän och den bara försvinner från ens liv helt. DET tar jag åt mig jävligt mycket av. Och DET är skit jobbigt ifall man ser dom personerna att dom kanske skriver saker till andra och låter så jävla snälla. Så detenda som skriker i ens huvud är att den personen gjorde så man kände sig så jävla dålig och äcklig och värde lös och att man inte var värd NÅN vän. Och den personen gjorde så man nästan inte vågade försöka ha NÅN vän och inte vågade lita på NÅN. Och den personen gjorde så bägaren rann över detsista så man inte fattade hur man skulle orka leva mera. För den personen var den som man MEST litade på och sen när man inte dög så var man bara som luft för den.
DET är det allra allra jobbigaste med hela bukefalos. Jag kan MYCKET hellre ta att typ tjugo o lika säger mot mig om nåt och tycker att jag har fel i nån disskution. Det är INGA problem motför att bli på mind om den personen och allt hur den fick mig att känna. Och att jag ALDRIG kommer fatta varför.
 
Nu har jag tänkt mera på dethär och jag har in sett en sak. Och det är att egentligen så har jag inte såmycket problem med dom som är elaka. Alltså dom som är det helatiden eller kanske har en taskig attityd om andra och så. Utan sånt bryr jag mig oftast inte om så jag tar inte åt mig det såmycket.
Men det som jag INTE är bra på det är dom som heltplötsligt bara ändrar sig. Så att först så litar man på dom jätte mycket kanske mest av dom online vännerna man har. Och sen så kanske man berättar nåt och då är man för dålig eller äcklig eller dum så duger man inte att vara dens vän och den bara försvinner från ens liv helt. DET tar jag åt mig jävligt mycket av. Och DET är skit jobbigt ifall man ser dom personerna att dom kanske skriver saker till andra och låter så jävla snälla. Så detenda som skriker i ens huvud är att den personen gjorde så man kände sig så jävla dålig och äcklig och värde lös och att man inte var värd NÅN vän. Och den personen gjorde så man nästan inte vågade försöka ha NÅN vän och inte vågade lita på NÅN. Och den personen gjorde så bägaren rann över detsista så man inte fattade hur man skulle orka leva mera. För den personen var den som man MEST litade på och sen när man inte dög så var man bara som luft för den.
DET är det allra allra jobbigaste med hela bukefalos. Jag kan MYCKET hellre ta att typ tjugo o lika säger mot mig om nåt och tycker att jag har fel i nån disskution. Det är INGA problem motför att bli på mind om den personen och allt hur den fick mig att känna. Och att jag ALDRIG kommer fatta varför.
Jag tror vi är många som mår väldigt dåligt när vi blir svikna på det sättet.
Och allt går inte alltid att förstå, även om man vill :heart
 
Jag tänker som så att många av oss som skriver i dina trådar vill vara vuxna som du kan lita på. Inte vänner, men definitivt inte elaka. Pålitliga och snällt ärliga. Hoppas det känns ok?
 
Jag tänker som så att många av oss som skriver i dina trådar vill vara vuxna som du kan lita på. Inte vänner, men definitivt inte elaka. Pålitliga och snällt ärliga. Hoppas det känns ok?
Ja det gör det väl. Eller alltså jag upp skattar ju alla som skriver och så men domflesta kanske jag inte vågar lita på jätte mycket heller.
 
Hur det än är så vill de flesta här väl även om vi kan bråka med varandra mellan varven. Men mår någon riktigt dåligt sluter vi upp bakom denne.
Jag måste lägga undan telefonen nu för det är middag så jag kanske inte hinner förklara så bra nu men vill skriva dethär innan jag glömmer.
Men jag tror att det är detdär som jag INTE klarar alltså det är ju jätte bra att dom flesta vill väl och det tror jag också! ❤️ Men detdär med om någon mår riktigt dåligt. Det är det som är jobbigt för mig att det var personer som jag trodde att dom ville väl och sånt och jag litade på dom.Tills att jag mådde riktigt dåligt och då dög jag inte. Så dendär känslan liksom att mår nån dåligt så sluter andra upp bakom den det kan inte jag känna riktigt pågrund av dom personerna även fast kanske MÅNGA är så ❤️
 
Vänner ska GE och få energi till och få energi av varandra, inste stjäla energi.

Det är så härligt att följa dig, dina bra och dina dåliga dagar.Man får kämpa och väga det goda med det dåliga. Jag känner så igen mig i dig och önskar dig fortsatt vänskap, dagboksskrivande och hoppas att vi ger dig goda vibbar. :heart
 
Vänner ska GE och få energi till och få energi av varandra, inste stjäla energi.

Det är så härligt att följa dig, dina bra och dina dåliga dagar.Man får kämpa och väga det goda med det dåliga. Jag känner så igen mig i dig och önskar dig fortsatt vänskap, dagboksskrivande och hoppas att vi ger dig goda vibbar. :heart
Det är jätte svårt med vän skap och sånt tycker jag men jag är JÄTTE jätte tack sam till dom vännerna som jag har som jag lärde känna här och som jag iallafall litar på såmycket jag kan ❤️
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 266
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Mauen
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp