Ofredade hästtjejer igen – döms

För andra gången på två år döms en man från Österåker för att ha sexofredat unga hästintresserade flickor. Nu döms han till skyddstillsyn och behandling. Dessutom är ett tredje åtal på gång.
 
Den här har man ju läst om tusen gånger i olika forum - hoppas han ger sig nu! Grymt obehaglig människa.
 
Välkommen till Sverige vart brottslingar skydds med än sina offer. "Skyddstillsyn och behandling" istället för att stänga in såna sjuka jävlar och skydda alla andra i samhället. Är ju det som fängelse är till för.
Vad jag öskar att skyddstillsynen innebar att han har tillsyn för att skydda andra från han.
 

Liknande trådar

Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Lavine
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 039
  • Artikel
Hästnyheter Det blir fleråriga fängelsestraff för tre män som stått åtalade för ett stort antal sadelstölder i olika delar av Sverige. Två av männen...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • hjälm till avlångt huvud?
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp