Ögonfärg

Gick inget bra att zooma in, men ljusbruna ögon.

Bifogade filer

• IMG_20250516_034552.webp
    IMG_20250516_034552.webp
    31,1 KB · Visningar: 80
1000014999.webp

Gröna. Mörkare ring utåt och 2 bruna(?) små fläckar i vardera öga.
Haft kollega som frågat vad jag har för färg egentligen. Skiftar tydligen endel efter befintligt ljus.

Svårt att få till skärpan bra så fick justera den efteråt. Är nog lite överskärpa, men färgerna syns bra. 😅

Visa bifogad fil 167562
Gröna. Mörkare ring utåt och 2 bruna(?) små fläckar i vardera öga.
Haft kollega som frågat vad jag har för färg egentligen. Skiftar tydligen endel efter befintligt ljus.

Svårt att få till skärpan bra så fick justera den efteråt. Är nog lite överskärpa, men färgerna syns bra. 😅
Först tänkte jag direkt att wow så gröna ögon har jag aldrig sett, sen tittade jag på nästa öga och tänkte vänta lite, är inte det där området blått? Över till första ögat, nja, där är lite grått, men nog är det väl grönt? Vänta, nu ser jag hazel också :crazy:

Så nu vet jag vad gröna ögon ser ut som, men samtidigt inte :rofl:
Väldigt läckra dock :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har blivit så väldigt torr på ögonlocken och runt ögonen. Blir ju inte bättre av ögonen rinner hela tiden. Köpte en creme på...
Svar
16
· Visningar
590
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå... 2
Svar
24
· Visningar
1 839
Senast: geting
·
Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
604
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka