Vita_N_6520

Trådstartare
Nu tror jag att ja börjar förstå mej på er som tävlar dressyr :)
Har typ alltid tänkt att det är inget för mej ,em idag red jag verkligen världens mest underbara häst!!!
Ridskolehäst tråkigt nog men det kändes verklgien att vi kom bra överens!!
Ska börja rida henne 3-4 dagar i veckan sen o eventuellt om det går bra börja tävla lite i dressyren hade jag tänkt mej :idea:
Visst jag är itne den bästa ryttaren kan ja inte påstå men det kändes ändå rätt när ja red henne o det märks skillnad på min ridning oxå sen ja slutade rida min "sega gammla" ponny.. ;)

Så ja hoppas att ja komemr ut på nån tävling nu i höst... HAr redan planerat långsiktigt o tänkt åka på vår hemma tävling i maj ;)

Så dressyr kanske är nått för mej ändå :idea:
Fasst ja vill nog hålla mej kvar vid hoppningen o tävla det oxå om det går lika bra där sen... :bump:

Aja nu ska ja bli dressyrtfjant oxå :bump:
 
Hej! Jag håller med lite, jag har alltid sysslat med hoppning, lättare klasser, clear rounder och klubbmästerskap och så. eftersom dte är minst fem hoppclear rounder varhje termin men bara en dressyr, är det svårt att tävla dressyr, platserna ryker direkt. Så jag har aldrig dressyrtävlat.

Men det senaste har jag blivit allt emr dressyrintresserad och nu tänkte jag vara med på lte dressyrträningar och så - och anmäla mig till dressyrtävlingarna! ha det gött och lycka till med dressyr, kram Johanna :bump: :D :banana: :) :love: :cool: :idea:
 
Sv: Re: Okeej...

Oj vilken gammal tråd, haha.

Till tråden: kul att ni blivit dressyrintresserade, själv har man alltid diggat dressyr :D
Elin
 
Sv: Re: Okeej...

Gash. Ja den här va gammal. Kommer inte ens ihåg att ja skrev den.. :rofl:

Kan ju upplysa er om att det går ännu bättre i ridningen nu.. ;)
Varit ute på några tävlingar med henne o kanske itne fått alltför bra poäng i de små klasserna ja rider, men det är skojj ändå..
Rider henne inte lika ofta längre så..
Men vi kom 5:a på ridskolehästDMet förra året å iår hade jag tänkt att det skulle gå ännu bättre :devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 230
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Hela juli tills nu har varit skit jobbigt som är för flera andledningar. Men det MEST jobbiga är att det var ett år sen som den värsta...
2
Svar
21
· Visningar
1 533
  • Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp