Olaglig inloggning FB

Sv: Olaglig inloggning FB

Å nu fungerar det som det ska, efter lite hjälp från FB!
Tydligen för säker säkerhet ;)

Hur ändrade du det ? Eller det var FB som fick ändra något ?
Mitt konto är fortknox, väldigt irriterande när det spel jag spelar där har enbart usa lanseringar och en vän till mig i US innan kunde logga in på mitt konto och skaffa dessa grejer men sista månaderna har det varit stenkört haft ett par olika som provat men icke inte ens med säkerhetsfråga släpper kontot in någon annan, så om jag åker på semester så kan jag nog glömma att komma in på FB vilket är ganska irriterande så hade varit väldigt skönt om man vetat hur man skall ändra det tycker jag försökt alla sätt men kanske missat något.

Sv: Olaglig inloggning FB

Sådana mail får man ju om man har den högsta säkerheten på sitt fbkonto. Vet dock inte vad som är rätt att göra i ditt fall.

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424
Samhälle Jag blir tokig på alla lösenord, inte bara de nödvändiga som bankid, bank login och liknande utan alla andra. FB, IG, Twitter (iofs har... 2
Svar
28
· Visningar
2 027
Senast: Mineur
·
Äldre Det började redan i höstas. Jag fick ett meddelande på mobilen om att någon hade fösökt att logga in på min mail. Bytte givetvis...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 042

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka