JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Olaglig rovdjursjakt som civil olydnad
Moderator
Hästnyheter
SLU avbryter det snabbspår som ska utbilda nyanlända till djursjukskötare. Detta trots att behovet av djursjukskötare är stort. ...
Hästnyheter
Motsättningarna mellan stadsbor och de som bor i landsbygden upplevs öka allt mer, det visar en ny rapport från Stockholms...
Hästnyheter
Regeringen föreslog i dag en ny kamerabevakningslag som innebär att det inte längre ska krävas tillstånd för bevakning inom jord- och...
Hästnyheter
Staden växer medan landsbygden fortsätter avfolkas. Det visar ny statistik från SCB. ...
Källa / Läs mer...
Flytta med utekatt
Övr. Katt Uppdatering! 😊
Nu har vi flyttat och herr katt fick vara inne i början. Han var livrädd inne i huset första dagen men vande sig sedan...
Emmmmma
14 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 821
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hälla i lite vatten och sätta ner flytväxter i en kub. Passade på att fotografera dem där. De ska strax...
Red_Chili
36 minuter sedan
Svar: 1 468
Visningar: 44 864
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ebrah är nöjd. Hon ligger utsträckt bredvid mig och har min filt som huvudkudde. Kom på nu att jag borde hålla extra koll på hennes...
Red_Chili
Igår kl 22:20
Svar: 1 430
Visningar: 88 065
Hund
Stora shoppingtråden III
Utrustning Någon gång har jag gjort det när man orkar hela proceduren 😁 Billigt och bra tips är att köpa tjärschampoo från Lidl när det är finska...
EZMK
56 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...
skiesabove
Igår kl 23:22