JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos
Trådstartare
Trådstartare
sarabacklund
Startdatum
Startdatum
7 Dec 2005
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 077
Har inte lyckats klura ut varför vissa användare har olika färger? Blått eller grön.
Trodde att de berodde på att om de var inloggade hade man grönt namn, men såg sen att det inte var så.
Är lite nyfiken på varför det är så??
/Hoppas på svar!!
Sv: Olika färger på namn?
Du menar färgen på användarnamnet? Är det grönt är det för att du klickat på namnet
Men va smart du är!! Att jag inte tänkt på det!
hähä.. lite dum ibland!!
Äh frågar man inget får man inget veta
Tjatter
Visst kör vi i år också? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom...
16
17
18
Dagbok
Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Dagbok
Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats.
Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Bara själva byggsatsen. På bygghemma kan man till exempel hitta bastustugor, som ju är isolerade, för inte speciellt stora summor. Så...
bettysmatte
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har kunnat släpa mig in i ateljén och har målat lite halvliggandes. Skulle bjudit in till vernissage för länge sen men det är som att...
ASKAPLASKA
7 minuter sedan
Svar: 1 521
Visningar: 54 412
Allmänt
Signatur
Kultur Ja. Plus ett hum om var ungefär i landet den kan vara ifrån.
Jag vet ett gäng konstnärer som är kända och välsedda i mitt län och...
tanten
14 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag blev det långpromenad med tokrus i rastgården!!! Glad kille som är för snabb för sitt eget bästa :p
geting
6 minuter sedan
Svar: 1 263
Visningar: 75 690
Hund
Bästa kloslipen?
Övr. Hund Nej, skulle inte vilja påstå att den är så högljudd. Lite mer än Oster, men det beror ju på vilken nivå man har den på också. Kommer...
Amaranthine
13 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 134
Hund
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund En vän råkade ut för det när hon fick avliva sin baltiska import pga grava ledproblem och uppfödaren blev helt rabiat och kallade henne...
LaMagia
53 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 4 243
Hund