OlivgrÖnt!!!

Sv: OlivgrÖnt!!!

Här är ett olivgrönt schabrak. Ska fota lite mer grönt på hästen en annan dag! :D

DSC00154.jpg

Åh vad synd att jag inte fattar det här med inläggning av bilder, då hade du fått se en bild på mitt nya snygga olivgröna BR schabrak. :laugh:

Jo tack jag vet. ;)
Får ta tag i det här så får min kompis lära mig.

Jag fick mitt olivgröna schabrak idag. Ska se om jag kan fota imorgon.

Vet inte om det är exakt olivgrönt men det är grönt!!

21631662.jpg

(p.s. Jag vet att sadeln ligger i bakåtlut på bilden men pållen reser upp ryggen så pass under arbete att sadeln blir rak :laugh: d.s.)

Här är mitt nya schabrak som jag köpte för någon dag sedan!

Har även gröna benlindor men dom beiga tyckte jag passade fint :D

DSC00185.jpg

DSC00188.jpg

Snyggt schabrak! :love: PM:a gärna om märke - om man inte får skriva det här? :idea:

Det sista gröna BR schabraket är det jag också har! :laugh:

Meg og hesten min i mars.

dsc_0202.jpg

dsc_0293.jpg

Schabrack er merkeløse og bandasjer (lindor) er fra HKM. Kjøpte dette settet i en polsk butikk som hadde stand i Globen i 2006. Ridebuksa er fra Eurostar (kjøpt i Norge på salg) og vantene er fra Kyra K (også kjøpt i Norge, på salg..). Og genser fra H&M :D

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 095
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: EZMK
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka