OlivgrÖnt!!!

Sv: OlivgrÖnt!!!

Tycker du om det? :)
Jag har inte kunnat använda mitt än eftersom jag inte har nån dressyrsadel än, blir alltid något som gör att jag får förhinder och måste boka om utprovningen ^^.

Fint är det ju iallafall, känns mjukt och gosigt också! :laugh:

Olivgrönt på min polle :)

SG1L2155.jpg

sånt schabrak har jag & Honey också :banana:

har mycket gröna saker, men inte så mycket i just olivgrönt :o (har för enkelhetens skull att ha gröna nyanser i första hand, med svart/vitt/brunt/rött som liiite variation, för att lättare kuna shoppa :p )
men köpte en ny grimma för ett par dagar sen :idea: den är olivgrön :D fotar den på hästen imorn!

shit va fina saker ni har alla!

ganska kul att olivgrönt passar så bra på så många olika färgers hästar :D

ni får gärna skriva varifrån ni har köpt sakerna och vad det är för märke osv ;)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: EZMK
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka