• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MizSaab
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 207
M

MizSaab

var hittar man sådana i dagens läge? Dom var ju hur pop som helst när man va lite yngre, men nu fanken hittar man inte alls. Vill ha nån kvalitetsrock, inte börjes tack!

Vet någon som säljer dessa i Sverige (till Finland) eller direkt i Finland? Måste få en sådan här rock i passlig stl, har nog den gamla kvar men den är litet liten.. ;)

Sv: Oljerock

Just som stalljacka tror jag inte att den är så vanlig, den är ju lite krånglig att tvätta osv. Däremot har jag sett många som har den när de jagar eller bara ska se lite "country casual" ut ;)
Titta i jaktbutiker, er motsvarighet till NK eller t.ex. barbours hemsida efter återförsäljare

Sv: Oljerock

Oljerockar tillverkas fortfarande av Barbour (www.barbour.com).
Där kan du hitta finska återförsäljare, eller hitta en postorderfirma i England som gladeligen skickar vartsomhelst inom EU.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
621
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
291
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka