• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Magrinette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 019
M

Magrinette

Läste någonstans, kommer inte ihåg var nu tyvärr, att det inträffat en olycka igår inom galoppen.

Är det någon som vet vad som hänt och var det hänt?

Sv: Olycka?

Förutom någon avsittning under hinderlöpet (alla OK) på Täby så har jag inte hört eller sett något.

Aha okej, läste något om att de hade zoomat in hjullastare och hästambulans på skärmen mellan löpen, men det va kanske Malmö förra veckan så jag blandade ihop det.

Okej, jag läste som sagt bara det lite någonstans, men där stod varken vilket löp eller häst eller dag. Men resten av texten handlade om Täby igår.

Liknande trådar

Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
758
Senast: Glimra
·
Hundhälsa Vi har fått tid till veterinären på onsdag men vill bara höra om man kan göra något själv? Tror att ena hunden har fått något som har... 2
Svar
26
· Visningar
2 349
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 830
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?