Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det som visades på TV nyss, där en häst går omkull och en annan häst ramlar rakt över den och ramlar med nacken först i marken. Hur gick det för hästarna? Fuxen som ramlade över den bruna såg ut att resa sig och gå strax efter, den andra såg ut att ligga kvar, någon som vet?
Helt allvarligt så skiter man väl ändå i hur det gått för hästarna i ett sånt här läge!? Det är väl ändå inte det första man bryr sig om i en såhär otäck olycka! Är jockeys ok så kan man väl börja undra hur det gick för hästarna.
Hoppas det gått bra för Rebecka och Terès! Tydligen så hade väl Terès klagat på smärta i nacken och hade dålig känsel i benen... Usch fy fan!
(jobbar ihop med Terès och överreagerar kanske lite när man undrar hur det gått för hästarna och inte för jockeysarna...)
Men lägg ner. De på TV berättade ju hur det gick för de som red, hästarna sa de inte ett skit om, det var DÄRFÖR jag frågade.![]()
Helt allvarligt så skiter man väl ändå i hur det gått för hästarna i ett sånt här läge!? Det är väl ändå inte det första man bryr sig om i en såhär otäck olycka!
De på TV berättade ju hur det gick för de som red, hästarna sa de inte ett skit om, det var DÄRFÖR jag frågade.![]()
Vad ska jag lägga ner? Jag personligen tycker inte att hästarnas hälsa är en viktig fråga i detta då två jockeys skadats i olyckan. Att endast fråga hur hästarna mådde - som du gjorde i ditt första inlägg - och inte ens undra hur jockeysarna mådde tycker jag är patetiskt..