Olympus SP-590UZ? Duger denna som nybörjar kamera?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare nise
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 804
N

nise

Har som ett mission att lära mig att bli bra på att fotografera. Är denna kamera något att ha? Har nämligen en helt ny sådan liggandes som jag fått ut på en försäkring för ett år sedan. Vad är nästa steg för mig om nu denna kamera duger. Finns det kurser på internet? Eller rent allmänt vad börjar man med?

Tacksam för svar:bump:

Sv: Olympus SP-590UZ? Duger denna som nybörjar kamera?

Det beror väl på hur man ser det. Det är ju ingen systemkamera, men verkar vara ganska avancerad ändå. Det som är viktigt att lära sig (som jag fortfarande inte är någon fena på...) är ju att man lär sig hur man ställer in tid och bländare, och det tror jag du kan lära dig på den kamera du har.

Varför inte prova med det du har, och sen sälja om det skulle vara så? Det är ju inte utrustningen som gör en bra fotograf, faktiskt.

Och ut och fota, det är ju fantastiskt roligt!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 649
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 758
Senast: Pratsch
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju... 2 3
Svar
54
· Visningar
8 019
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 521
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025