Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste skrika

W

Wishful

Äntligen, va ja ha drömt o tänkt o planerat o hoppats i många år! O i oktober dök plötsligt ett billigt ställe upp med alla möjligheter! Har byggt o byggt med hela familjen, och nästa fredag flyttar hästarna mina, 2st, äntligen hem! Sköta allt själv, gud va härligt!!! :laugh::laugh::banana::bump::love:
Måste bara få skriva av mig lite! :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Grattis, grattis, grattis!!!!!!:bump:
Ja, jag förstår dina känslor precis. Jag har för några år sedan gått igenom samma känslor. Jag säger bara att det är helt underbart att få ha hästarna hemma. Jag skulle nog aldrig vilja hyra in mig någon annan stans igen när man har vant sig och haft eget stall ett tag. :D Lycka till med ditt egna stall!
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Vad roligt!
Drömmen här är också eget stall med ridbana men det är lite svårt när fästmannen vill bo kvar inne i sthlm men en vacker dag så ...
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Grattis, grattis, grattis!!!!!!:bump:
Ja, jag förstår dina känslor precis. Jag har för några år sedan gått igenom samma känslor. Jag säger bara att det är helt underbart att få ha hästarna hemma. Jag skulle nog aldrig vilja hyra in mig någon annan stans igen när man har vant sig och haft eget stall ett tag. :D Lycka till med ditt egna stall!

Tack tack! Ska nog bli såå skönt, bestämma själv när o vad de äter, när de är ute, osv osv, listan är lång! :) Jeee! Har du många hästar?
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

GRATTIS!!!

Visst är det en fantastisk känsla....vi köpte egen gård i April förra året....sååå himla skönt!!!


:bump: :banana: :bump: :banana:
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Underbart! :bump:
Jag minns känslan den första morgonen jag gick ut till mitt stall och fodrade och släppte ut... det var så härligt :laugh:

(Ja, det är fortfarnade härligt, men ibland känns det lite segt... :p)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Fredag morgon kl. 11 kör jag hit dem! Var idag och köpte ett skåp och en skänk till sadelkammaren från Ikea :) Måste försöka hinna bygga ihop dem också! Oj hoppas allt går bra o att stackrarna inte stressar i utebox, typiskt så ser det dessutom ut att bli en kall natt fre-lö så måste säkert sätta täcke på genast, de är de inte heller vana med..
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Å vad härligt för er...:laugh:

Jag var lika glad som dig för ca 2 år sedan då mitt stall äntligen var klart..-:D

Så skööönt med ett eget stall, finns inget skönare. Men ibland (ibland) så kan det kännas lite tomt utan stallkompisar, men jag har ju min sambo i stallet och det är roligare..

Har du inga fina bilder på din skapelse.. ?
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Jag skall ta lite bilder på veckoslutet både på stall och hästar, lägger in dem här sedan! :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Nu är dom hemma! Står där ute nu :) Det har varit härligt! Stora boxar, stor hage, 15 timmar ute.. :) Helt färdigt är det inte, men lägger i alla fall in lite bilder!
home.php
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Hmm, eller jag skulle göra det om jag visste hur..?! :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

v.php

Testing testing :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Vilket underbart litet stall ni har byggt:love:.
Har ni byggt det själva eller är det byggsats? Hagarna verkar ju också väldigt fina.
Ett STORT grattis till ert fina stall.
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Jättefint! :bow:

Och vilken härlig hage. Där kommer du och pållarna att trivas.

Norrland
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp