Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste skrika

Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Grattis! Vad fint!! Där kommer det bo glada hästar!!
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Tack tack, e nog såå jättelycklig och nöjd! Hästarna trivs jättebra i hagen, älskar skogen! :) Det är en byggsats, som vi själva har valt att isolera utifrån. Har byggt ihop hela grejen själv med familj och vänner!
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Härlig känsla!!:laugh:

Jättefint stall.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Fantastiskt!
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Gud vad fint!!
Var har ni beställt byggsatsen ifrån och vad kostade det (om jag får fråga, förståss!)?

Känner en viss avundsjuka, vill också ha hästarna hemma!!
Lycka till!!
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

riktigt flott, tar mitt flyttlass och kommer och hälsar på :) Hagen skulle jag absolut inte säga nej till ohh..
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Gud så fint! :laugh: Fräscht och ljust. Man vill ju renovera när man ser nybyggda stall :D Hoppas ni kommer trivas!
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Jättefint o genomtänkt:bow:

Vad har du för boxlås?
mina hästar kan öppna dem- därför har jag en fotregel nertill.
Har du ngt skötselutrymme?
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Jättefint o genomtänkt:bow:

Vad har du för boxlås?
mina hästar kan öppna dem- därför har jag en fotregel nertill.
Har du ngt skötselutrymme?

Hmm, vet inte vad låsen heter, men skall sätta extra lås nertill bara jag får skaffat skruvar. :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Tack tack för alla snälla kommentarer! :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

jättefint stall :banana:

Det är underbart att få ta hem sina hästar.
Jag har också fått tagit hem mina för ca 2 år sen. Och det är det bästa jag gjort.

aldrig mer inackordering där man måste "lyda" andras ideer med tider och hagar o sånt .
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Väldigt fint stall, fin hage och söta pållar :banana:

Det är härligt med ett eget ställe, själv har jag mina hästar på familjens gård. Den dagen jag flyttar till annan plats, skulle jag lätt kunna tänka mig en liknande lösning till mina hästar :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Vilket jättesött stall! Och härliga hagar!

Jag & min familj flyttade till egen gård i augusti 08. Så sjukt skönt så det finns inte! Jag är hemma mest hela dagarna, har slutat gymnasiet och har inget jobb så jag ser hästarna utanför fönstret hela tiden och kan gå ut när som, det är otroligt skönt! :D
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Vad roligt! Grattis till ett jättefint stall! Förstår att hästarna lär trivas bra där, i stallet såväl som i de fina hagarna.
Förstår känslan också, att ha hästarna hemma på gården också måste vara underbart. Har i oförsig ingen egen gård men
jobbar på en hästgård och har min häst uppstallad här och bara det är en fantastisk känsla att kunna ta ut och greja med henne
precis när man känner för det :love:
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Vad jättefint! :laugh:
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Jättesnyggt :love:. Man blir så sugen på att bygga stall själv när man ser sånthär. Trevliga boxar och ser ut att vara bra hage med. Lycka till och grattis :)
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Verkligen jättefint litet stall :love: Har själv funderat på två uteboxar eftersom vi har för få boxar i vårat stall nu när vi får föl i sommar, detta verkade helt perfekt för våra ändamål. Du får väldigt gärna skicka PM om vart det är köpt och vad du betalat.
 
Sv: Om 4 dagar flyttar mina hästar hem ti eget stall!!! Iii e så glad att ja måste sk

Har tråkigt, så lägger in lite bilder. Stallet är omålat ännu, så får väl lägga in ännu mera bilder sen när det äntligen blivit rött. Oj vad härligt det är med eget!
27776762.jpg

27776806.jpg

27776859.jpg

27776807.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp