karamelldrottningen
Trådstartare
År 2070 hur ser livet ut då? Eller hur ser världen ut då? Vad gör du om du lever då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
År 2070 hur ser livet ut då? Eller hur ser världen ut då? Vad gör du om du lever då?
Lever jag är jag 95+ vid det laget, min släkt är seglivad så chansen finns. Jag är dock inte så positiv till att mänskligheten reder ut klimatförändringarna. Det bästa jag har att hoppas på isf är att inte få sluta på alltför otrevligt vis, och att mina stackars barns liv inte är alldeles för eländiga.År 2070 hur ser livet ut då? Eller hur ser världen ut då? Vad gör du om du lever då?
Fan vad härligt!!Jag ska sitta med min fru på en altan med blick ut över stilla havet, en joint i ena handen och en jävligt elegant pinot noir i den andra, en riktigt god lagrad ost och några oliver i en skål på bordet, med minst varsin hund i knäet.
Temperaturen är precis sådär lagom så vi kan sitta med linne utan att frysa, en lätt bris som sveper in emellanåt som ger svalka. Det är skymning, ljusslingor sitter i träden och buskarna, det känns tryggt.
Eller hur?! Goals!Fan vad härligt!!
Jag tror inte människan finns kvar då.
Jag tror inte människan finns kvar då.
Är du bara 20 år?! Trodde du var minst 10 år äldre än såOm 50 år är jag 70 och kommer troligen fortfarande jobba eftersom pensionsåldern sakta men säkert kommer krypa uppåt.
Hade jag inte varit så snabb med att posta hade jag sett att jag skrev 70 istället för 80Är du bara 20 år?! Trodde du var minst 10 år äldre än så![]()
Ja jag tror faktiskt det. Finns mänskligheten tror jag vi alla kommer leva extremt primitivt eller kanske mer "naturligt". Tror då att de flesta systemen har kollapsat och vi odlar vår egen mat osv.Då måste ju något extremt drastiskt ske i så fall. Det har jag svårt att tro. Människan är otroligt anpassningsbar, på både gott och ont.
Tänkte väl att vi är typ jämngamlaHade jag inte varit så snabb med att posta hade jag sett att jag skrev 70 istället för 80![]()