Om att rensa i datorn.

Rie

Trådstartare
Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får jag fortfarande sådana här meddelanden.
Your "Riesmailadress" Microsoft storage is almost full. If your storage is full, you can’t back up, sync edits, or add files and photos to OneDrive, and you won’t be able to send or receive emails from your Outlook/Microsoft email accounts.

Var missar jag att rensa?
Ligger mina Spotifylistor också på mailadressen?
Har tagit bort några listor därifrån nu.

Jag tycker inte ens att det verkar ha minskat något i den upptagna procentsatsen. Märkligt.
Jag är inte bra på sånt här.
 
Nu har jag en macbook, men nar min dator var "full" forklarade en son att det var operativ systemet som snodde mesta platsen och grejor jag maste ha. Han satte in en storre harddisk och problemet var lost for ungefar 1000 sek och jag kan ha den ett par ar till utan problem. Men sedan maste den nog bytas ut sa jag far den nya mac chipen.
 
Nu har jag en macbook, men nar min dator var "full" forklarade en son att det var operativ systemet som snodde mesta platsen och grejor jag maste ha. Han satte in en storre harddisk och problemet var lost for ungefar 1000 sek och jag kan ha den ett par ar till utan problem. Men sedan maste den nog bytas ut sa jag far den nya mac chipen.
Jag läste dina 1000 sek som 1000 sekunder och tyckte det inte var till någon större hjälp. 😂
 
Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får jag fortfarande sådana här meddelanden.
Your "Riesmailadress" Microsoft storage is almost full. If your storage is full, you can’t back up, sync edits, or add files and photos to OneDrive, and you won’t be able to send or receive emails from your Outlook/Microsoft email accounts.

Var missar jag att rensa?
Ligger mina Spotifylistor också på mailadressen?
Har tagit bort några listor därifrån nu.

Jag tycker inte ens att det verkar ha minskat något i den upptagna procentsatsen. Märkligt.
Jag är inte bra på sånt här.

Har du verkligen raderat dem då? Många sådana program (och även datorn) har ju en "papperskorg" där raderade filer hamnar i tex 30 dagar innan de försvinner permanent.
 
Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får jag fortfarande sådana här meddelanden.
Your "Riesmailadress" Microsoft storage is almost full. If your storage is full, you can’t back up, sync edits, or add files and photos to OneDrive, and you won’t be able to send or receive emails from your Outlook/Microsoft email accounts.

Var missar jag att rensa?
Ligger mina Spotifylistor också på mailadressen?
Har tagit bort några listor därifrån nu.

Jag tycker inte ens att det verkar ha minskat något i den upptagna procentsatsen. Märkligt.
Jag är inte bra på sånt här.
Om du kollar hårddisken - hur mycket är upptaget?
Om det är nåt sånt som stör
killgissar
 
Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får jag fortfarande sådana här meddelanden.
Your "Riesmailadress" Microsoft storage is almost full. If your storage is full, you can’t back up, sync edits, or add files and photos to OneDrive, and you won’t be able to send or receive emails from your Outlook/Microsoft email accounts.

Var missar jag att rensa?
Ligger mina Spotifylistor också på mailadressen?
Har tagit bort några listor därifrån nu.

Jag tycker inte ens att det verkar ha minskat något i den upptagna procentsatsen. Märkligt.
Jag är inte bra på sånt här.
Har du raderat på rätt ställe? Jag tycker det låter på texten som att det är utrymmet i OneDrive som är fullt, då lär det inte spela någon roll hur mycket du raderar från datorn lokalt?
 
Har du raderat på rätt ställe? Jag tycker det låter på texten som att det är utrymmet i OneDrive som är fullt, då lär det inte spela någon roll hur mycket du raderar från datorn lokalt?
Min tanke också. Det är OneDrive som är fullt, Windows gillar att spara allt möjligt skit där för att sen be dig betala för mer utrymme.
 
Har du raderat på rätt ställe? Jag tycker det låter på texten som att det är utrymmet i OneDrive som är fullt, då lär det inte spela någon roll hur mycket du raderar från datorn lokalt?
Var hittar jag den uppgiften?
Har du verkligen raderat dem då? Många sådana program (och även datorn) har ju en "papperskorg" där raderade filer hamnar i tex 30 dagar innan de försvinner permanent.
Var inte säker, så nu har jag tagit bort allt från papperskorgen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 008
Äldre Jag hittade denna idag när jag loggade in på ett av mina mailkonton: "TAX RETURN FOR THE YEAR 2013-2014 RECALCULATION OF YOUR TAX...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: sthu
·
Utrustning Har en sadel till salu. Fick först ett helt normalt mail med begäran om mera bilder. Skrivet på engelska men inget onormalt. Sedan kom...
Svar
7
· Visningar
1 733
Senast: ZaNdRoRiA
·
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 750
Senast: Sparkling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp