Om man ska köpa ett ps3-spel...

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare LillaElin86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 288
L

LillaElin86

...till sin pojkvän, vilket ska man köpa då? Actionspel el nått med bilar skulle jag tro, nån som har några tips?

Sv: Om man ska köpa ett ps3-spel...

Beror väl på vad han är intresserad av..

Min sambo (och jag) skulle t.ex. aldrig vilja ha ett bilspel utan hellre något pang-pang spel:D

Kanske ska lägga till några jag skulle vilja ha (och sambon..)

Guitar Hero 3
Assassin's Creed
Viking: Battle for Asgard

Senast ändrad:

Han har både Guitar hero och Assasins creed... Hade tänkt köpa Guitar hero men sen gick han ju och köpte det själv:mad: Men mer åt pangpanghållet tror jag:D

call of duty 4, definitivt. annars är det xbox360 som är den spelorienterade konsollen, med flerdubbla utbudet spel, framförallt bra spel.

Army of two är fö hetast just nu, om ni har 2 spelkontroller. har lirat igenom det 2 ggr nu med min arbetskamrat, faan vad kul det är :D
The darkness är svenskutvecklat, och faktiskt riktigt bra. billigt dessutom, webbhallen har det för 300kr.

http://www.webhallen.com/topp.php?avd=1&konsol=29&genre=1922

*tipsar*

Liknande trådar

Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
960
Senast: Hermelin
·
Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
465
Senast: Lightzone
·
Fritid I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar...
Svar
7
· Visningar
629
Senast: Masqueradee
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
796
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka