Om man vill...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Yellow_Dino
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 721
Y

Yellow_Dino

Avinstallera ALLT från sin dator, och avinstallera windows 98, för att sen installera XP, hur gör man då:S? Vi har säkert virus, spionprogram och annat. Har försökt köra Avast men den tar inte bort virusen...hjälp?

Sv: Om man vill...

Ska du ta bort allt är det bara att formatera och börja installera!
Men du tar bort allt som ligger på den enhet som du formaterar!

Har du uppdaterat virusprogrammet något ? Vad menar du med *säkert*..har du eller har du inte virus ??

jag har kört virusprogrammet idag, och tagit bort allt jag hittat. Så nu finns det iaf inga virus kvar...

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 167
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
852
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka