Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, eller iaf om mig som håller på med NH och vad det har gett mig, kan man höra i P1 torsdagen den 21 september ca 21:40 (programmet börjar 21:00 men inslaget med mig är senare).
Roligt!!! Radio är ett fint gammalt medium som nästan glöms bort ibland. Och det var verkligen länge sen jag hörde något bra i hästväg på radio.
Vad är det för program du medverkar i?
Programmet heter "min passion" och jag hade fel om tiden - det sänds 21:28 för att vara exakt. Det ingår som ett inslag i ett program som heter personligt. Allt enligt www.ur.se...
Missade programmet men lyssnade på webben och det var spännande må jag säga. Mycket intressant om hur Spirre reagerade när du mådde dåligt och om dina tankar kring prestation.
Tack alla för så positiva reaktioner! Det är hemskt i början att höra sin egen röst men det var en bra reporter som fick en att slappna av bra så det kändes okej ändå.
Kropp & Själ
Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
Hästnyheter Är ju 400 hektar åkermark i Halland där utländska företag kommer anlägga solceller. Våra politiker ser inga problem med att det påverkar...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...