Om ni skulle få en hund...

Sv: Om ni skulle få en hund...

Mitt förs.bolag informerade mej när jag försäkrade in min ena hund att jag skulle vara beredd att vis upp kvitto på köpet vid begäran.

Hunden var något dyrare än rasgenomsnittet!

Så även jag ställer mej tveksam till att man kan sätta ett "högt" livvärde på en hund som man fått gratis.

/Swat

det finns folk till allt. de gjorde inbrott i min bil för att stjäla en stereo som kanske var värd max 500 kr som begagnad. fronten låg dessutom utom synhåll så de har slagt sönder rutan på bilen lite på vinst och förlust. kan du tjäna 5 - 10 000 kr på att slå ihäl en hundvalp så finns det säkert folk som lockas av det.

En valp hade jag försäkrat i valpvärdet.

När jag köpte min hund när han var 5 år för mindre än halva valpvärdet så valde jag att livförsäkra honom i den summan jag gett för honom

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 680
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag bor i ganska centralt i en större stad och jag håller på riktigt på att bli GALEN av vädret och de vägförhållanden vi har här just...
Svar
18
· Visningar
1 554
Senast: Heddiz
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med... 2
Svar
28
· Visningar
6 338
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 586
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka