Omdirigera hela URLen från bukefalos.com till .se

Hela URLen följer inte med i en omdirigering från www.bukefalos.com till www.bukefalos.se.

T.ex. www.bukefalos.com blir www.bukefalos.se, men
www.bukefalos.com/threads/ blir inte www.bukefalos.se/threads/, utan www.bukefalos.se.

Detta blir ett problem i äldre trådar som länkar till .com; T.ex. "20 år av katastrofer" länkar till "Varför har allt efter den 15 juli försvunnit?", men då länken är till .com så dirigeras man till www.bukefalos.se, och för att se inlägget måste man själv ändra länken till .se.

Går det att fixa så att resten av URLen följer med omdirigeringen?
 
Hela URLen följer inte med i en omdirigering från www.bukefalos.com till www.bukefalos.se.

T.ex. www.bukefalos.com blir www.bukefalos.se, men
www.bukefalos.com/threads/ blir inte www.bukefalos.se/threads/, utan www.bukefalos.se.

Detta blir ett problem i äldre trådar som länkar till .com; T.ex. "20 år av katastrofer" länkar till "Varför har allt efter den 15 juli försvunnit?", men då länken är till .com så dirigeras man till www.bukefalos.se, och för att se inlägget måste man själv ändra länken till .se.

Går det att fixa så att resten av URLen följer med omdirigeringen?
Det bör vara löst nu, tack!
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 514
Senast: Nahar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 798
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Kanske inte, men ibland har det gått mindre bra. Trots att det var fredagen den trettonde i går var det så att jag idag under stora...
Svar
12
· Visningar
2 415
Senast: ptr
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 804
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp