Bukefalos 28 år!

OMG nu är det kokta fläsket stekt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OMG nu är det kokta fläsket stekt!

Grattis till graviditeten!

Jag väntar också vårat andra barn och jag håller med dig om rädslan! MIn första tanke var att barnet är deformerad och såg framför mig en liten alien med ett ben som växte ut från pannan. Då jag överraskande fick göra ett UL i v 11 så såg jag ju att barnet inte har ett ben i pannan. Sen gick rädslan över i att barnet har hjärnskador för att nu har övergått till att barnet är dött! :cry: :crazy: Längtar till det "riktiga" UL (om 2 veckor) så man förhoppningsvis får en positiv bekräftelse. Mina arbetskompisar blir galna på mig när jag säger typ " ...när det nya barnet kommer. OM det kommer för det är ju inte så säkert...". Det värsta som kunde inträffa med det första barnet var att hon skulle drabbas av astma och allergi...

Hoppas att våra nojor försvinner snart. Lycka till!!! :)
 
Sv: OMG nu är det kokta fläsket stekt!

GRATTIS :D
Vad skoj.. du & jag kan oroa oss ihop.

Jag har precis granskat UL-bilderna igen, :crazy:
och naturligtvis ser jag massor av konstigheter
 
Sv: OMG nu är det kokta fläsket stekt!

Prematur. För tidigt född.
 
Sv: OMG nu är det kokta fläsket stekt!

Tack igen!

Ja, det är inte klokt hur mycket tankar som snurrar i skallen. Alltså att få barn tätt är precis som vi hoppades på men jag har ju liksom inget att jämföra med. Jag har aldrig haft två små barn samtidigt... Det kommer vara 15 månader mellan Viktor och syskonet om jag går tiden ut.

Inte_Ung: vi vet inte än hur länge vi stannar här i USA. Barnet kommer i allafall födas här har vi tänkt, det känns för jobbigt att flytta hem sent i graviditeten igen. Store grabben har inte varit här än, tyvärr, men vi åker hem 21 dec och jag stannar i en månad. Sedan kommer han hit i februari på sportlovet :love: Vi pratar i allafall i telefon några gånger i veckan och på msn varje dag. Känns konstigt att diskutera amerikansk politik med honom :-D Så stor...
 
Sv: OMG nu är det kokta fläsket stekt!

Grattis darling!!! Vad roligt för er!
Jag minns också för inte allt för länge sen när vi satt vid mitt köksbord och väntade på din dåvarande sambo som skulle hämta dig och vi pratade om din barnlängtan!

KRAM!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp