Omstoppas efter 2 månader??!!

Sv: Omstoppas efter 2 månader??!!

alice skrev:
Visst blir dom det till slut! Jag säger inte att man aldrig behöver stoppa om en ullstoppad sadel. *suckar tungt* Det var efter 50-60 ridtimmar vi pratade om. "Sock" gav en mycket bra förklaring, där VISSA, ffa tyska märken som Pfiff, Kieffer mm, behöver fyllnadsstoppas pga halvstoppade sadlar från fabrik. Gäller fortfarande inte alla ullstoppade sadlar.
Däremot kommer ju alla ullstoppade sadlar någon gång att komma till en punkt där de behöver stoppas om. Sen hur lång tid det tar varierar med en mängd parametrar.

//Alice
Men anledningen till varför man har 50-60 timmar att gå efter är för att de flesta behöver fyllas på efter den tiden!

Sv: Omstoppas efter 2 månader??!!

www.pfiff.com
Är deras hemsida, där kan man läsa om nästan alla deras produkter..
Faaast den är på tyska.. :crazy:
Men det går ju alltid att se på bilderna i alla fall. ;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 787
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb 1. Min chef verkar inte kunna skriva ett arbetsgivarintyg, tim-antalet ser inte ut att stämma. På två av månaderna ser det ut att vara...
Svar
0
· Visningar
707
Senast: emma74
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 890
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 715
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka