Onlineregistrering officepaketet

Philosophia

Trådstartare
Jag håller på att lägga in allt på datorn igen efter hårddiskkrasch och har kommit till officepaketet. När jag går in på online-registreringen så ska jag ange ett Windows Live-ID. Eftersom jag har en hotmailadress (eller snarare en msn.com-adress) så anger jag det. Men sidan står bara och harvar så jag verkar inte bli registrerad.

Är den redan registrerad med tanke på att jag haft officepaketet inlagt innan datorn kraschade?

Om den inte är registrerad, behöver jag ens göra en online-registrering?

Sv: Onlineregistrering officepaketet

Online-registreringen är väll frivillig i vilket fall som helst, eller har de ändrat på det?

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 506
Senast: Wonna
·
Relationer Hej Buke, nu skulle jag behöva bolla lite tankar... Det är lite det här med vänner, hur man vet om man ska kämpa för att behålla...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Turali
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka