M
Magic_Mac
Ja, ni ser ju frågan...
Det är nämligen så att jag redan har en fungerande väst, en zippa, den är skön och så men det är färgen, den är vinröd/vit!!
Köpte den mest för... jag vet inte, jag har ju börjat rida mer och mer fältävlan, så det var väl det jag tänkte på när jag köpte den, för man fick också hjälmöverdrag och axelskydd i samma färg...!
Och så har jag alltid haft västen innanför kavajen men så köpte jag en ny kavaj, och då måste jag ha västen utanför, och det är inte roligt, folk stirrar på mig på tävlingar som om jag vore dum i huvudet...
Så jag vill köpa en ny väst, jag har sparat ihop mina egna pengar, och så frågar jag mamma, och hon säger ett bestämt nej. Jag frågar varför, och hon säger att det är onödigt med 2 st västar. Jag säger då att det är mina egna pengar och jag borde få göra som jag ville, men hon bara skakar på huvudet och säger inget mer...
Ojdå blev lite långt, men iallafall, tycker ni det är onödigt med 2st säkerhetsvästar, när man redan har en fungerande men som är helt fel färg???!
Ojdå blev lite långt, men iallafall, tycker ni det är onödigt med 2st säkerhetsvästar, när man redan har en fungerande men som är helt fel färg???!