Bukefalos 28 år!

Ont i äggstock?

karamba

Trådstartare
Hej!

Jag har i 4-5 dagar haft en molande värk i magen, långt ner till vänster, jag gissar på att det är äggstocken men jag vet ju inte. Smärtan är där nästan jämt, jag kan ha ett uppehåll på 1-2 timmar under dagen men resten av dygnet gör det ont hela tiden.

Det strålar ut i ryggen så det gör mig lite osäker på om det ens är äggstocken? Det påminner lite om mensvärk, men mens har jag nyss haft och ägglossning har jag inte förrän nästa vecka.

Vad tror ni? Cysta? Eller något helt annat? Det är liksom svårt att veta VAD i kroppen som gör ont men jag har inga problem med magen i övrigt. Och vad bör jag göra, avvakta ett par dagar eller kontakta gyn imorgon?

Det gör inte outhärdligt ont, jag kan jobba och sådär men ont gör det hela tiden. Tilläggas bör dock att jag upplever själv att jag är ganska smärttålig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 743
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 548
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Igår vaknade jag med lite smärta i knät som gjorde det svårt att belasta benet ordentligt när jag gick. Smärtan var så pass liten igår...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp