Bukefalos 28 år!

Ont i foten efter fall

Sv: Ont i foten efter fall

Ska vi byta kroppar? Sprang mitt rekord i somras (eller ja joggade) 1km. Dagen efter var hemsk. Ska tilläggas att jag är van att röra mig... Fast springa vill inte min kropp...
 
Sv: Ont i foten efter fall

Jag tror nog inte att du vill byta. :)
Än så länge har jag dålig kondition, är klen och allmänt mjuk!

Klarar med nöd och näppe att springa 5 km, i ett tempo som är för lågt för att jag ska vara helt nöjd. Jag låter dessutom som att jag håller på å dö redan efter 500 meter!

Jag är dock glad att jag kan springa utan div problem. Förr fick jag både galet ont i benhinnorna och blåsor under fötterna, så jag vet att det inte är självklart att bara ge sig ut. Så foten ska ge fan i att jävlas med mig...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 103
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 830
Senast: sjoberga
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
949
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp