Ont i foten...

Texaz

Trådstartare
Jaha kära Bukefalister, nu tänker jag rådfråga er. Någon kanske har haft liknande problem, vem vet?

Har sen några veckor tillbaka ont i en fot. Började när jag spenderade en heldag i cowboyboots som var snedslitna, sen har det bara eskalerat :(Det onda sitter snett nedanför fotknölen, och jag tänker att det kanske är något slags fäste för någon muskel?
Värst är det när jag har varit still en stund, då kan jag knappt stödja på foten, när jag rört mig lite blir det bättre :)
Jobbigast nu är att jag även har ont på nätterna, vaknar till om jag försöker vända mig, då hugger det till:mad:

Någon som haft liknande besvär och har tips på vad jag kan göra för att lindra smärtan?
Kan tillägga att jag står och går mycket i jobbet, hårt underlag, men har varit och provat ut sulor som jag ska ha på jobbet.
Alla tips mottages tacksamt:up:
 
Nej, framåt, vid den mindre knölen. Gör ont som attan om jag klämmer där:mad:. Antar att det fäster någon muskel där som inte mår så bra:p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Har fått ont i min högra häl, på undersidan, precis under och funderar på om det kan vara hälsporre. Jag brukar inte ha ont i fötterna...
2
Svar
34
· Visningar
2 439
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag har en svullnad på utsidan på fotknölen på ena foten. Jag har inte ont och märkte inget förrän jag tog av mig skon som jag haft på...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Svårt att sätta rubriken, men ska försöka förklara problemet. Jag har till och från haft lite problem med ena foten när jag rider...
2
Svar
20
· Visningar
3 318
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp