fettso 17 Jul 2007 #2 Sv: Ont i halsen Små barn kan inte snyta sig, så slemmet kommer upp genom halsen istället.
Timsetim Trådstartare 17 Jul 2007 #3 Sv: Ont i halsen fettso skrev: Små barn kan inte snyta sig, så slemmet kommer upp genom halsen istället. Klicka för att se mer... Så svaret är alltså nej? /Timsetim
Sv: Ont i halsen fettso skrev: Små barn kan inte snyta sig, så slemmet kommer upp genom halsen istället. Klicka för att se mer... Så svaret är alltså nej? /Timsetim
fettso 17 Jul 2007 #4 Sv: Ont i halsen Vet ejmen gissningsvis så saglar dom inte av halsont. Men kan ju vara tänder på g?
Timsetim Trådstartare 17 Jul 2007 #5 Sv: Ont i halsen Jo, jag sitter också och gissar på olika anledningar! Tänkte att någon kanske visste! /Timsetim
Sv: Ont i halsen Jo, jag sitter också och gissar på olika anledningar! Tänkte att någon kanske visste! /Timsetim
Timsetim Trådstartare 17 Jul 2007 #8 Sv: Ont i halsen cirkus skrev: Vad är sagla ? Klicka för att se mer... Förlåt! Är sagla ett skånskt uttryck kanske? /Timsetim
Sv: Ont i halsen cirkus skrev: Vad är sagla ? Klicka för att se mer... Förlåt! Är sagla ett skånskt uttryck kanske? /Timsetim
fettso 17 Jul 2007 #9 Sv: Ont i halsen Ja det är nog skånskt,men jag förstår dig. Min man är från Malmö