Bukefalos 28 år!

ont i handlederna av tömkörning

Empalie

Trådstartare
Jag tycker jag får ont i handlederna när jag tömkörning. Tror det beror på att man får ha så mycket töm i händerna. Ibland har jag testat att tömköra med enkel töm i händerna och låta resten "släpa" . Inte bra säkerhetsmässigt alls men jag har provat och allt blir så mycket lättare och bättre då. Har ni några tips, varför behöver man ha så mycket töm? ☺☺☺☺
 
Vad har du för tömmar?? När jag töm kör så har jag riktiga travtömmar där jag kan spänna in allt överhängande och sen håller jag i riktiga handtag så man slipper ha en massa hängande grejs.
 
Jag hänger tömmarna över axeln när jag tömkör, funkar bra för mig, men sen så är tömmarna inte jättelånga heller.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 049
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: alazzi
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp