Ont i lederna??

Men nu talar du ju om något helt annat!! Att kunna se olika extriörer, och att kunna bedöma ledvärk, och om en häst har ont någonstan är två helt olika saker.

hälsningar gulan fd.gulla
 
Det var därför jag skulle vilja att en annan hovslagare tittade på hur skoningen är utförd

Mmmmm, men vilken hovslagare ger gott beröm åt någon häst som skotts av någon annan?? :( Jag har aldrig varit med om det i alla fall........
hälsningar gulan fd.gulla
 
Men det har jag!En seriös hovslagare gör det.Min bla..Och även andra hovslagare jag känner till. :smirk:
Vad har du för hovslagare som bara är ute efter kunder och inte hästens välbefinnade :confused:
 

Liknande trådar

Hästhantering I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Meglio
·
Gnägg Min vänstra tumme har gjort ont nåt år eller så och jag har inte tänkt så mycket på det eller påverkats så mycket av det eftersom jag är...
Svar
2
· Visningar
416
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
1 723
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
3 553
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp