Ont i ljumsken

MissFideli

Trådstartare
Gjorde illa ljumsken på ridningen idag, sträckte mig eller nått med nått muskelfäste. Vet inte så noga. Ont gör det i alla fall. Ska rida igen på tisdag, hur göra för att bli bra tills dess? Tips!?
 
Kan man göra det så nära vissa ädla delar?

Du får vara försiktig så att du inte kommer åt slemhinnorna för det kanske kan irritera dem men annars kan jag inte tänka mig att det är farligt eller så. Det gör iallafall inte ont att få arnikaliniment i sår för det har jag testat ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
702
Senast: Kakis
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 957
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp