Ont i ryggen

Jamtland

Trådstartare
Hur i hela friden ska jag bära mig åt för att på ett ergonomiskt sätt få upp lilltjejem ur spjälsängen när jag har typ ryggskott och det huggersom en kniv om jag böjer mig på fel sätt? Bebis är snart åtta.månader och kan inte hjälpa till så mycket själv.

Sv: Ont i ryggen

Tveksamt om det skulle funka då hon rullar, kryper, kasar och halvkryper. Och så har vi två hundar som sover i sovrummet och de skulle inte kunna låta bli en så fin "hund"säng... ;)

Fast blir inte ryggen bättre efter nyårshelgen blir det nog till att göra något sådant. (Under helgen är sambon hemma så då funkar det lite bättre.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 446
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 594
Senast: julgrisen
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 138
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka