Bukefalos 28 år!

Ont i svanskotan!

Krati

Trådstartare
Hej!
Jag har under dom senaste veckorna haft mer eller mindre ont i svanskotan hela tiden. Nu gör det dock ont även när jag går (speciellt om jag ridit innan). Är i vecka 22. Är det någon mer som haft så?
Är det "farligt" att fortsätta rida när man har ont i svanskotan (tänker om det är en form av foglossning) eller är det att det "bara" gör ont..?
För trogen hästtjej som man är så kan man ju stå ut med en hel del för att få rida... Men jag vill ju inte gärna gå av på mitten...
 
Det låter som foglossning. Min foglossning började i just svanskotan den här gången. Det kan hända att det blir värre om du kör på som vanligt.
 

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 137
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 368
Senast: Modest
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 712
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 306
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp