Ont i svanskotan!

Krati

Trådstartare
Hej!
Jag har under dom senaste veckorna haft mer eller mindre ont i svanskotan hela tiden. Nu gör det dock ont även när jag går (speciellt om jag ridit innan). Är i vecka 22. Är det någon mer som haft så?
Är det "farligt" att fortsätta rida när man har ont i svanskotan (tänker om det är en form av foglossning) eller är det att det "bara" gör ont..?
För trogen hästtjej som man är så kan man ju stå ut med en hel del för att få rida... Men jag vill ju inte gärna gå av på mitten...

Det låter som foglossning. Min foglossning började i just svanskotan den här gången. Det kan hända att det blir värre om du kör på som vanligt.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 601
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han... 2
Svar
22
· Visningar
1 714
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 885
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden